JEFFREE STAR COSMETICS - BEAUTY KILLER PALETTE & SKIN FROST PRINCESS CUT (RECENZE)

Krásný den, dnes mám pro vás recenzi kontroverznější značky, kterou založil módní návrhář, model, zpěvák, ale také youtuber Jeffree Star. ...

Krásný den,

dnes mám pro vás recenzi kontroverznější značky, kterou založil módní návrhář, model, zpěvák, ale také youtuber Jeffree Star. Určitě se mezi námi najdou tací, co se řadí do skupiny odpůrců této osoby  a pak ti, pro které je inspirací. Abych se přiznala, tak já se řadím do takového středu, rozhodně tu nebudu nikoho soudit. Jeffree mi nevadí, koukám na jeho kosmetická videa, ale především mě zaujaly jeho kosmetické produkty, o kterých dnes bude řeč.


Paletky patří k mým oblíbeným produktům a tak není divu, že jsem alespoň jednu musela vyzkoušet. V nabídce má Jeffree dvě paletky, z nichž je jedna novější s názvem Androgyny a druhá Beauty Killer, která mě zaujala na první pohled a dlouhou dobu jsem po ní pokukovala. Nicméně nebudu říkat, že Androgony se v mé sbírce nikdy neobjeví...


Beauty Killer Eyeshadow palette

Paletka má růžový papírový obal, který je z tvrdého kartónu, je celkem bytelný a také pevný. Pokud sledujete můj blog, tak vám určitě neuniklo, že tyhle obaly mám moc ráda, protože v kosmetickém šuplíku nezabírají příliš místa. Navíc je obal na magnet, takže se jen tak neotevře, což je dobré i při cestování. Nechybí ani zrcátko, které velmi oceňuji a díky kterému si svůj makeup lehce upravíte, především když cestujete.

Uvnitř paletky se ukrývá deset stínů, z nichž jsou čtyři stíny matné a dalších šest stínů obsahuje shimmer, nebo malé třpytky. Mně paletka okouzlila už na první pohled a to díky tomu, jak je barevně poskládaná. Tahle skladba barev je pro mně naprosto perfektní! Pokud si myslíte, že paletka je vhodná jen pro nás, kteří milují výrazné líčení, tak jste na omylu a doporučuji vám si odmyslet z paletky pár berevných stínů (Star Power, Expensive, Violence a Rich Bitch), tak přijdete na to, že s paletkou lze vytvořit i jemné líčení vhodné na den.

Stíny mají příjemnou texturu, jsou jemně namleté, měkké, ale především jsou pěkně máslovité. Tahle textura se hodně podobá stínům v paletce od Anastasia Beverly Hills, ale ty jsou ještě o kousek více máslovitější a jemnější. Pigmentace je středně vyšší, tedy kromě stínu Star Power, který tolik pigmentovaný není, ale maximum z něj dostanete, pokud ho aplikujete na světlý a nejlépe bílý podklad. Malou výhradu mám hlavně k třpytivým stínům, které lehce pod oko opadávají, především, když je nanášíte. Nebudu vám říkat, že paletka nepráší, protože matné stíny jsou prášivější a to díky velmi slušné pigmentaci, nicméně záleží i na štětcích, které používáte. Nemusíte se ale bát, protože to není nic hrozného a váš makeup vám to určitě nezničí. Jde jen o to, že když do pánvičky sáhnete štětcem, tak se tam nějaké to smítko objeví. Co se týče samotné práce se stíny, tak tady si rozhodně stěžovat nemůžu, protože stíny se velmi dobře rozmazávají do ztracena, ale i do sebe. Nicméně zlatý stín Rich Bitch mi připomíná spíše pigment a je lepší ho nanášet prstem pro co nejlepší efekt, pokud použijete správný štětec a navlhčíte ho, tak i tímto docílíte velmi dobrého výsledku.


Skin Frost (Princess Cut) 
- bílo stříbrný odstín s lehkým růžovým odleskem

Dalším produktem, který vám ukážu je nádherný a velmi známý rozjasňovač Skin Frost. Tento produkt jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu a když na Beauty Bay probíhala akce na vybrané produkty Jeffree Star Cosmetics, tak jsem neváhala a jeden jsem si pořídila. Bohužel tato akce byla hodně omezena a do slevy bylo zařazeno jen pár odstínů, z nichž většina pro mně neměla využití. Většina dostupných odstínů totiž byla v těch hodně výrazných barvách a po černém, nebo zeleném rozjasňovači opravdu zatím neprahnu. Samozřejmě, že tento rozjasňovač můžete použít i jako stín na oči, nicméně já ho chtěla zejména na projasnění tváře. 

Rozjasňovač je ve větším plastovém obalu, který je celkem bytelný, pevný a opět se nese ve výrazné růžové barvě, tak jak je u této kosmetiky zvykem. Uvnitř nechybí větší zrcátko, u kterého se lehce poupravíte, bude vhodné i na cesty, ale upozorňuji, že rozjasňovač má opravdu velké balení oproti jiným produktům této kategorie.

Po otevření už můžete vidět samotný rozjasňovač, do kterého je vyraženo logo značky. Stín je jako u paletky krásně jemně namletý a krásně máslovitý, tahle textura je opravdu perfektní. Jelikož je stín více slisovanější, tak je dobré ho nanášet hrubším štětcem, aby jste z něj dostali maximum. Tím teď ale nechci říct, že by byl rozjasňovač málo pigmentovaný, to rozhodně ne. Pigmentace v tomto případě je vysoká a pokud nejste příznivci velkého lesku, tak budete muset mít velmi lehkou ruku, nebo raději sáhnout po jiném produktu. S rozjasňovačem se pěkně pracuje, lehce se na pleť aplikuje a dobře se rozmazává.


Inspirace s paletkou Beauty Killer a rozjasňovačem Skin Frost - Princess Cut.


Kosmetiku zakoupíte na e-shopu beautytay.com.

Co na produkty Jeffree Star Cosmetics říct? Já rozhodně říkám ano - pokud se vám paletka, nebo rozjasňovač líbí, tak neváhejte. Tyto produkty za to určitě stojí a věřím, že zklamaní rozhodně nebudete. 

Co říkáte na kosmetiku Jeffree Star Cosmetics a jaký produkt z dnešního článku vás zaujal nejvíce?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Paletka se mi líbí, ale já bych její odstíny nevyužila :)) Líčení se ti povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Barevně pro každého není, to je fakt, ale ta Androgyny není tak výrazná :)

      Vymazat
  2. Tak tato značka po vzhledové stránce vypadá opravdu dokonale, krásně jsi produkty nafotila :) Mrknu se na ní a něco vyzkouším :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Už při prvním pohledu na produkty, se tato značka do paměti zaryje :)

      Vymazat
  3. Paletka vypadá opravdu krásně, ten štětec je roztomilý! Jeffree není zrovna můj oblíbenec, ale možná si jeho paletku pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka za vyzkoušení rozhodně stojí :) Štětce jsou z Ebay na dekoraci, nicméně na práci nejsou nic moc.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři