THE BALM - DOWN BOY, INSTAIN LACE & HOUNDSTOOTH, BAHAMA MAMA (RECENZE TVÁŘENEK A BRONZERU)

Krásný den, jedna z mých velmi oblíbených značek, ke které se vždy ráda vracím a u které vždy vyhlížím novinky je značka The Balm . Tato z...

Krásný den,

jedna z mých velmi oblíbených značek, ke které se vždy ráda vracím a u které vždy vyhlížím novinky je značka The Balm. Tato značka mě chytla za srdce už před nějakou dobou a pokud sledujete můj blog, tak jste už nějaké produkty u mně určitě zaregistrovali - například mou oblíbenou paletku Meet Matt(e) Trimony, kterou jednim slovem miluji a i když mám nespočet paletek, tak k této se vždy ráda vracím. Dnešní článek sice o očních stínech nebude, ale určitě potěší ty z vás, kteří milujete tvářenky, bronzery a rádi své pleti dodáte štávu a zdravou barvu.


Obaly vezmu jedním vrzem a dohromady. Jak již jistě víte, tak The Balm, se pyšní retro obaly, které jsou většinou lazené do Pin-up stylu. Krabičky jsou kartonové, ale pevné s uzavřením na magnet. Velmi oceňuji to, že i malé produkty mají zrcátka, které jsou perfektní na malou úpravu make-upu a také na cesty.


DOWN BOY - Tvářenka a oční stíny v jednom
Tento odstín je matný a má šťavnatou světle růžovou barvu do studeného podtónu. Bude slušet především bledulkám a světlejším typům, nicméně vypadá pěkně i na brunetkách se světlejší pletí.

Tvářenka je velmi jemně namletá, má příjemnou a jemnou texturu. Konzistence není suchá, ale lehce máslovitá. Protože se jedná o pudrový produkt, který je navíc matný, tak je tvářenka maličko prášivější, není to ale nic hrozného. Tato prášivost je minimální a také záleží, jestli používáte přírodní, nebo syntetické štětce. Jak bývá u The Balm zvykem, tak jejich produkty jsou velmi dobře pigmentované a to platí i u této růžové tvářenky. Doporučuji proto mít při nanášení lehkou ruku a nejprve nanést produkt v malém množství, protože už při prvním ťupnutím štětcem se barva plně přenáší na pleť. S tvářenkou se velmi dobře pracuje, dobře se nanáší, rozmazává do ztracena a ani s výdrží nemám problém, k večeru je sice méně intenzivní, ale stále tam je. Pokud to s ní nepřepísknete, tak vytvoří velmi svěží přirozený efekt, který tvářím dodá pěknou barvu a šťávu.



INSTAIN - Pudrové tvářenky pro dlouhotrvající efekt
Instain tvářenky jsou k dostání v šesti odstínech a díky tomu můžete vybírat podle typu své pleti, nebo podle ročního období. Já mám v této sbírce dva odstíny a chystám se ještě na odstín Pinstripe, který bude pro mně perfektní na zimu.

Tvářenky mají opět příjemnou texturu, jsou jemně namleté, nejsou suché, ale lehce máslovité a na dotek jsou pěkně sametové. I když jsou matné, tak skoro vůbec nepráší - samozřejmě opět záleží na tom, jaký štětce používáte. Instain jsou velmi dobře pigmentované a tak doporučuji mít lehkou ruku a případně tvářenku navrstvit. Co se týče práce s nimi, tak se na štětec, ale i na pleť pěkně nanáší, lehce se rozmazávají do ztracena a tváři dodají zdravou a přirozenou barvu. Výdrž je velmi dobrá. Určitě během dne lehce ztratí na intenzitě, ale vážně jen lehce a při večerním odličování je vidět, že tvářenka je stále na svém místě.


INSTAIN HOUNDSTOOTH - Pudrová tvářenka pro dlouhotrvající efekt
Matná růžovo fialová barva s neutrálním až studeným podtónem, která na pleti vytvoří sametový efekt.


INSTAIN LACE - Pudrová pro dlouhotrvající efekt
Jasně růžová barva, která bude vypadat pěkně na hodně typů pleti. Pokud budete mít lehkou ruku a tvářenku pěkně rozmažete, tak vytvoří krásný přirozený efekt.


BAHAMA MAMA - Bronzer, stíny a konturovací pudr
Matný odstín s teplejším podtónem - vhodný nejen jako bronzer, ale u většiny typů pleti i na konturování.

Bahama Mama je možná o trochu hruběji namletý, než předešlé tvářenky o kterých dnes byla řeč. Je to ale jen minimální rozdíl, který je lehce přehlídnutelný. Co se týče konzistence, tak ta je opět pěkně máslovitá a perfektní je i pigmentace, která je středně vyšší - opět je potřeba mít lehkou ruku a případně navrstvit. Já jsem si tento pudr oblíbila především na konturování a případné zahřátí pleti. Pokud jste velmi světlý typ, tak vám více sedne jako bronzer, kterým pleti dodáte zdraví opálený vzhled. Co jsem ale různě koukala, tak s Bahama Mama konturují i velmi světlé typy a vyloženě jim sluší, takže se nebojte si s ním trochu vyhrát a zjistit na co vám více vyhovuje. S pudrem se celkově dobře pracuje, rovnoměrně se nanáši, lehce se rozmazává do ztracena a během dne neflekatí a ani příliš neztrácí na intenzitě.



Znáte značku The Balm? Jaké produkty od této značky vás lákají, nebo jaké jste si oblíbili?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Značku poznám, už mám vybranou řasenku, paletku očních stínů a rtěnku. Tak snad se už konečně i mě podaří se k této kosmetice dostat a vyzkoušet ji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky očních stínů od The Balm mám moc ráda, ty za vyzkoušení rozhodně stojí, tak jako rtěnky :)

      Vymazat
  2. Zatím jsem od nich nic nezkoušela ačkoliv značku znám velmi dobře a vyhlídnutých produkty mám. Hodlám si pořídit zmiňovaný bronzer a rozjasňovač Mary Lou Manizer což si myslím že je taky docela klasika. Tvářenky vypadají taky hezky, ke mě bohužel takové odstíny ale vůbec nejsou :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary Lou mám a je super, používám ho skoro pořád :) Odstíny takhle vypadají možná trochu výrazně, ale s jemnou rukou na pleti vypadají nádherně :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři