TOO FACED - CHOCOLATE GOLD PALETKA

Krásný den, určitě vašemu zraku neunikla novinka od Too Faced v podobě nové paletky s názvem Chocolate Gold, která je u nás teprve krátce....

Krásný den,

určitě vašemu zraku neunikla novinka od Too Faced v podobě nové paletky s názvem Chocolate Gold, která je u nás teprve krátce. Já se na tuhle novinku ohromně těšila, protože paletky od této značky jsou moje srdcovka a taky miluju třpytivé barvičky, které tady rozhodně nechybí.


Too Faced je značka, která vždy dokáže zaujmout na první pohled. Když jsem poprvé uviděla obal Chocolate Gold, tak jsem se ihned zamilovala. Obal imituje čokoládu s rozteklou polevou. Už při pohledu na tento kousek se mi sbíhají sliny na sladké, tedy spíše na čokoládu. No a to jsme teprve u obalu! Milujete kakao? Tak to už po té čokoládě stoprocentně sáhnete, protože po otevření se na vás vyvalí krásná vůně za kterou stojí kakaový prášek, který je ve složení stínů obsažený. Pokud jste tedy v dietě, tak k ní moc nečichejte :)


V paletce najdeme šestnáct stínů, z nich je dvanáct stínů třpytivě metalických a jen čtyři stíny jsou matné. S paletkou vytvoříte především výraznější líčení, ale lze se s ní držet i při zemi a vykouzlit jemnější líčení vhodné na den. Nicméně pokud jste vyloženě typ, který miluje matné líčení a také barvy v neutrálnějším spektru, tak tahle paletka pro vás rozhodně nebude to pravé ořechové. Já osobně tuto paletku považuji za doplňkovou a je rozhodně dobré jí doplnit i o jinou matnou paletku, nebo stíny (pokud tedy nemáte rádi stereotyp a rádi kombinujete textury).


Třpytivé stíny mají krásně máslovitou texturu a jsou hodně měkké. V porovnání s metalickou paletkou od Urban Decay - Heavy Metals jsou stíny v paletce Chocolate Gold ještě o kapku máslovitější a celkově mají jemnější texturu. Pigmentace je velmi dobrá a stíny lze nanášet i štětcem, aniž by se vytratil výrazný metalický efekt. Pokud jste ale jako já, a chcete vytěžit opravdové maximum a podpořit výraznější vzhled, tak doporučuji stíny nanášet prstem, nebo lehce navlhčit štěteček. Jelikož jsou stíny hodně měkké a drobivější, tak je potřeba je přitlačit a uhladit k víčku, aby jste minimalizovali jejich opadávání, pokud to zrovna přeženete s nabráním pigmentu. S těmito třpytivými stíny se pracuje dobře a pěkně se do sebe rozmazávají.

Matné stíny ty vezmu asi rychlostí blesku, protože v paletce je jich málo a přijdou mi po všech stránkách totožné jako v paletce Chocolata Bar. Tedy abych byla stručná a jasná, tak matné stíny nejsou příliš suché, ale příjemně lehce sametové a jemně namleté. Pigmentace je střední, až středně vyšší. S malou prášivostí musíte počítat, ale je to minimální a nic hrozného. Práce s nimi je rychlá, protože se dobře rozmazávají nejen do sebe, ale i do ztracena.


Pigmentace v jedné vrstvě


Já jsem s paletkou spokojená a dle mého je velmi povedená. Líbí se mi její barevné složení, kde jsou různorodé barvy a proto musíte zapojit i trochu fantazie a zkoušet je různě kombinovat. Pokud tedy milujete teplější odstíny, metalické líčení, rádi vytváříte výrazné, neotřelé a barevné looky, tak tato paletka se ve vaší kosmetické sbírce rozhodně neztratí.

Jak se vám nová paletka líbí? Určitě mi napište, jestli od Too Faced máte nějaký produkt a pokud ne, tak co vás láká?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Paletka vypadá krásně. Od TF jsem nic nezkoušela ale chystám se kromě paletek i třeba na řasenku nebo bázi. Mají milion fajn produktů. :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné barvy ! :) Já osobně ještě žádnou nemám, uvidím jestli si v budoucnu nějakou pořídím. Zrovna v této paletce jsou na mě moc výrazné barvičky, ale ten obal je luxus :)
    ZanetMlcak

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka je absolutně boží, hned bych ji brala! :) Navíc paletky od Too Faced miluji, tak bych se nedála, že šlápnu vedle :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi, vypadá opravdu skvěle i složení stínů je perfektní a o pigmentaci ani nemluvím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten obal je dokonalý a ty třpytivé odstíny ještě dokonalejší. Paletka by se mi taky líbila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá skvěle, ty barvy jsou vážně nádherné!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  7. Tá paletka vyzerá veľmi pekne. Ja mám značku TF veľmi rada. Doma mám pár produktov,ktoré milujem.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři