Recenze- Štětečky BHcosmetics (Pink a dot)

Krásný páteční den, dnes jsem tu s článkem a rychlejší recenzí sady štětečků od BHcosmetics . Článek jsem měla připravený na zítřek, al...

Krásný páteční den,

dnes jsem tu s článkem a rychlejší recenzí sady štětečků od BHcosmetics. Článek jsem měla připravený na zítřek, ale protože pro vás chystám na neděli recenzi, tak jsem to trochu pozměnila... Určitě plno z vás používá k nanášení různé štětce (jak makeupu, stínů, tvářenek, nebo bronzerů). Musím říci, že dříve jsem si na ně ani moc nepotrpěla, bylo to asi tím, že jsem vždy chvátala a tak mi stačil jen pudr, oční linky a řasenka. Když jsem si dala makeup, většinou jsem ho spíše nanášela prsty a pak štětcem jsem zapudrovala. I dnes při nanášení makeupu občas použiji prsty, ale když si maluji oči, tak si to bez štětečků nedokáži ani představit, to nemluvím o tvářenkách a bronzerech...

BHcosmetisc Pink a dot obsahuje jedenáct štětečků, které jsou vhodné k líčení obličeje a nanášení očních stínů.
- Deluxe fan štětec
- Štětec na pudr
- Štětec na tvářenku a bronzer 
- Štětec na tekutý make up 
- Štětec na bázi pod make up 
- Štětec na korektor 
- Štětec na stínování 
- Štětec na oční stíny
- Štětec na nános linky 
- Štětec na nános rtěnky 
- Štětec na obočí

Štětce jsou v krásném pouzdře...jak je známo BHcosmetics má dizajn vždy v oku a vždy něčím oslní. Pouzdro, kde jsou ukryté štětce je bytelné a velmi pěkně propracované. Mám štětce v pouzdrech velmi ráda, protože je mám všechny pohromadě a nemusím je hledat třeba v kosmetické taštičce.
Dizajn štětečků je také oslnivý a stejný jako na pouzdře, akorát růžový podklad se prohodil s černým a černé puntíky jsou růžové. Na každém štětečku je i značka zlatavou barvou.
Štětečky jsou ze syntetických vláken, které jsou měkké, příjemné a jemné, takže na obličeji necítíte žádné pichlavé štětinky. Zatím jsem si nevšimla, že by začal nějaký ze štětečků pelíchat, nebo by z něj vyklouzla nějaká ta štětinka. Každý štěteček má barevné chloupky. Velká část je černá a konce jsou jemně růžové.
Nejvíce používám štětečky na oční stíny, blendění a vykreslování a občas štěteček na oční linky. S těmi jsem velmi spokojená, asi je zrovna neocení profíci, ale mě se s nimi pracuje velmi dobře. 
Štěteček na pudr by mohl být více hustý, ale jinak je při nanášení pudru na obličeji příjemný.
Štětečku na konturování a tvářenku bych vytkla jen to, že se trochu ohýbá, ale i tak s ním obličej pěkně vykonturujete. 
Štěteček na makeup používám jen zřídka, ale podle mého je celkem dobrý.
Cena této sady je 999Kč. Pořídila jsem jí v akci za 799Kč na pinkpanda.cz.
Určitě si každý, na těchto štětečcích najde nějaký nedostatek, který by trochu pozměnil a také jako u všeho- každému vyhovuje něco jiného. Já jsem se sadou těchto štětců a hlavně se samotnými štětci celkově spokojená, používám je skoro každý den (když se maluji) a pracuje se mi s nimi dobře.

Používáte štětce? A jestli ano bez jakých se neobejdete?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Zrovna nějaké sháním, takže tahle recenze opravdu přišla vhod, takže moc děkuji :) A ten design je úplně boží <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají roztomile :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-bronzova.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ja štetce používam, ale iba na púder :) Na make up ani moc nie - nepoužívam a keď si niečo chcem dať - stačí mi BB krém :) A oči si nemaľujem ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ty štětce mají moc pěkný desing. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Štetce sú fakt pekné :) tie bodky na nich :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři