Pharma Future - Sluneční řada, Panthenol tělové mléko + Giveaway

Krásný den, před pár týdny mi od Pharma Future přišel balíček, který obsahoval spoustu produktů a zejména výrobky pro sluneční péči. I kd...

Krásný den,

před pár týdny mi od Pharma Future přišel balíček, který obsahoval spoustu produktů a zejména výrobky pro sluneční péči. I když počasí nám poslední dobou nepřeje, tak já stále doufám, že nějakého sluníčka se ještě dočkáme, protože dnes mám několik produktů i pro vás, ale k tomu se dostaneme až na konci článku. Teď to vezmeme pěkně od začátku a to od samotné značky k recenzi.


Pharma Future
Společnost vyvíjí a vyrábí vysoce specializované a sofistikované produkty, které každou svou jednotlivou účinnou substancí, její kvalitou, čistotou a dávkováním, by mohly být samostatně prodávané produkty.

Doporučuji si přečíst více informací, kde se dozvíte zajímavosti o této společnosti a značce - zde.


K testování toho opravdu přišlo dost a já si z balíčku vybrala sluneční řadu a tělový krém s D-panthenolem.


O tomto opalovacím krému se toho píše opravdu dost a asi nemá cenu to tu vypisovat do detailu, když se můžete podívat na celý popis na internetu. Takže co vám řeknu k základním informacím je, že krém je voděodolný, má hypoalergenní složení, neobsahuje parabeny a také chrání pokožku...


Hned na začátku musím pochválit obal, který má pumpičkový dávkovač, díky kterému je nanášení krému rychlé a i praktické. Co se týče obalu a designu, tak i tady se mi celkové provedení velmi líbí a produkt působí opravdu lékárensky.


Krém má hutnější konzistenci a je lehce zbarvený do bílo zelené barvy. Jeho vůně je velmi lehká a nevtíravá, připomínající lékárenské vůně produktů. Díky hutnější konzistenci se krém roztírá hůře, ale tady nemůžete čekat, že se bude roztírat lehce, třeba jako tělové mléko, to opravdu ne. Krém se celkem pěkně vstřebává a následně vytváří ochranný film, který vidíte i pouhým okem, protože je lehce lesklý, ale zase není nějak extrémně mastný. Po namazání těla je cítit, že jste se opravdu něčím namazali, takže máte i jistotu, že jste se před sluncem chránili. Nicméně i když se na výrobku uvádí že je voděodolný, tak to nepodceňujte a určitě se po několika osvěžení vodou opět namažte.


Opět doporučuji podívat se případně na internet ohledně informací, protože jsou opravdu rozsáhlé. Co se týká obalu a vůně, tak jsou totožné jako u předchozího ochranného krému.


Musím říct, že já se opaluji dobře a i celkem rychle. Nestává se mi, že bych se spálila a velkým SPF 50+ si tělo vůbec nemažu. Používám ho ale na obličej, který je potřeba také chránit. Konzistence krému je opět hutnější, ale zdá se mi, že je o trochu, ale jen o maličko hutnější, než předchozí třicítka, tudíž se opět hůře roztírá, ale na druhou stranu, to není tak hrozné jako u některých opalováků, které se často nedají skoro vůbec rozetřít. Krém se opět vstřebává rychle a vytváří ochranný film s jemným lesklým nádechem, takže zase cítíte, že jste se na to nevykašlali a chránili jste se. Znovu se jedná o voděodolný produkt, ale je potřeba to příliš nepodceňovat a namazat se vícekrát, pokud celý den strávíte na slunci, nebo u vody.


- hydratuje pokožku a obsahuje D-panthenol, jogurt, mandlový olej a vitamín E.


Tělová mléka mám velmi ráda, především po nich sahám po každém opalování, kdy cítím, že pokožka potřebuje zklidnit, vyživit a hydratovat. Takže v létě jsou tyto produkty mojí nedílnou součástí. 


Tělové mléko má plastový obal a celkový design, tak jako samotná lehká vůně mléka mi připomíná lékárenské produkty. Konzistence není příliš tekutá, ale lehce krémová a díky tomu se na těle i velmi dobře roztírá, takže ho stačí nanášet v malém množství. Po nanesení na pokožku je cítit okamžitý chladící efekt, který je velmi příjemný pokud jste to zrovna přehnali třeba s opalováním, nebo po teplém dni potřebujete prostě zchladit. Mléko se krom osvěžujícího efektu i dobře a rychle vstřebává a následně vytváří lehký ochranný film, který je lehce lepkavý. Pokožku mléko ihned krásně hydratuje a dokáže ji i zklidnit, což je v létě potřeba.


A nakonec tu mám i několik produktů pro vás o které si teď zasoutěžíme.
- Krém na opalování 50+
- Krém na opalování 30
- Dětský krém na opalování 50+
- Pro Intim (krém pro ženy i muže)

1. Být čtenářem mého blogu (veřejně přes GFC - pravidelní čtenáři)
2. Zanechat komentář pod kterým jménem mě sledujete na GFC , napsat váš e-mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat a připsat jestli jste od této značky už něco vyzkoušeli. 
3. Být z ČR nebo SR

(Chci obdarovat pravidelné čtenáře, kteří se zapojují v komentování i u ostatních příspěvků, takže piště, diskutujte a komentuje)

Soutěž bude ukončena 21.8.2016 o půlnoci


Pokud se soutěže neúčastníte, tak i přes to mi napište,  jestli jste tuto značku vyzkoušeli.

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE
Děkuji zastoupení Pharma Future za poskytnutí produktů.

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Ahoj, tvůj blog odebírám přes jméno Lucie Matoušová. Jsou to už asi 2 týdny, asi, co jsem tě začala pravidelně odebírat a tím pravidelně myslím vážně pravidelně. Každý článek co jsi od té doby napsala, jsem si přečetla a pokud jsem k němu měla co říct, okomentovala jsem.

    O značce jsem neslyšela, takže jsem pochopitelně žádný produkt nevlastnila, ale nebráním se tomu :)

    matousovaluci@gmail.com

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Od tejto značky som ešte nič nevyskúšala, ale zaujalo ma to telové mlieko. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku jsem doposud neznala, produkty mě zaujaly! :)
    Sleduji tě přes GFC jako Katherine Sýkorová
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Značku teda neznám, ale zaujala mě.
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Zrovna jsem si koupila mycí gel Pro Intim, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    Zatím jsem značku nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  7. O této značce jsem ani neslyšela, takže o zkoušení nemůže být ani řeč :) ale samozřejmě ráda zkouším nové produkty a tak se zkusím zapojit do Tvé soutěže :)
    GFC: Petra Kalinová
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    O téhle značce slyším poprvé, ale určitě bych něco ráda vyzkoušela.. Teda hlavně ty padesátky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní soutěž :)
    Sleduji GFC : Adéla Voráčová
    e-mail: ada.voracova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle značku jsem viděla v lékárně, ale už jsem opalovací krém měla jiný. Ale vypadá moc dobře.
    Lenka Jerlingová
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji tě jako Pavla Kopuletá. Tuto značku neznám a vůbec bych se nebránila vyzkoušení, škoda jen, že toto léto není příliš "letní" :-)

    Paja.Kopuleta@seznam.cz

    allmycosmetics.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tuto značku vůbec neznám ani jsem jí ještě neviděla.
    GFC jako Lenka Špryslová

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, p tejto značke počujem prvýkrát, ale po prečítaní recenzie zrejme budúci rok vyskúšam.

    GFC sledujem ťa ako testujeme kozmetiku
    mail: testujemekozmetiku@gmail.com


    OdpovědětVymazat
  14. Značku nepoznám, ale krém Panthenol mám veľmi rada, je to taká úplne iná úroveň krémov, tie poopaľovacie sú zvyčajne oveľa lepšie, ja ich niekedy zvyknem používať ako bežné telové mlieka.
    Sledujem cez Bloglovin aj GFC ako Janka Bianka
    e-mail: biankacosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tuto značku moc nepoznám ale určitr by bolo fajn niečo z tejto ponuky vyskúšať. GFC Danka Krnáčová
    Email dankamandarinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, ano měla jsem minulý rok Sun Cream 50+ a byl super. Protože jsem hodně světlý typ a mám poměrně citlivou pleť, tak mi výrobek výrazně usnadnil život, navíc mi příjemně voní, nedělá takový ten divnolepkavý povrch (to fakt nemám ráda, protože musím čekat až se krém pořádně vsákne, než se můžu obléknout) a jako bonus neobsahuje parabeny, pro mě to byla v lékárně jasná volba. Letos jsem ještě zásoby nekupovala, nebylo proč, když nám počasí nepřeje. :) GFC: Martina Slancová, mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. gfc elizabeth greenova tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Eliška Vrbová
    mail: vrbova.eliska@centrum.cz

    od této značky jsem zatím nic nevyzkoušela, ale ráda bych :)

    OdpovědětVymazat
  19. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Zatim jsem nic nevyzkousela

    OdpovědětVymazat
  20. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela.
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: Zdeňka Skopalová
    e-mail: zdeni.skopalova@gmail.com

    Od této značky jsem zatím nic nevyzkoušela, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: ZuZu
    sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com

    OdpovědětVymazat
  23. Tímto bych vám chtěla poděkovat za účast v soutěži. Děkuji za to, že komentujete, diskutujete a zapojujete se. Dnes se výhercem stává slečna MISKA, které moc gratuluji a už jsem ji odeslala informační e-mail. V brzké době se můžete těšit na další soutěž, protože tu toho mám pro vás ještě dost a i nějaké novinky :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři