Collection - Little Mix Love paletka (recenze)

Krásný den, dnes se chci věnovat článku a recenzi této malá paletky Collection- Little Mix Love . Nejspíše jste na tuto značku už něk...

Krásný den,

dnes se chci věnovat článku a recenzi této malá paletky Collection- Little Mix Love. Nejspíše jste na tuto značku už někde na internetu narazili, nebo jste ji už i vyzkoušeli a nebo je to pro vás taková ,,novinka,,. Trochu jsem pátrala na jejich oficiálních stránkách, abych vám o kosmetice i něco řekla, ale musím říct, že už jsem viděla obsáhlejší weby ohledně informacích, ale i tak jsem přeci jen něco našla... Značka Collection byla založena roku 1987. Kosmetika se řadí do cenově dostupných produktů a najdeme u ní dekorativní kosmetiku.

COLLECTION - LITTLE MIX LOVE
 Koupila jsem ji na e-shopu makeupshop.cz
Cena této paletky je 129Kč
Paletku jsem si pořídila především pro její praktičnost na cesty. Je malá a vejde se i do kabelky, což je na cestování super. Kombinace barev se mi velmi líbí, protože s paletkou vytvoříte na den lehké nude líčení a večer můžete vytvořit kouřové, podle vaší nálady. Paletka obsahuje šest třpytivých stínů v neutrálních barvách od světlého odstínu po černý odstín.
Disain paletky se mi celkem líbí, protože je jednoduchý. Obal je z papírového tvrdého kartonu, což není žádný zázrak, ale i tak na tom nevidím nic špatného. Otevírání paletky je na magnet. Paletka obsahuje i oboustranný pěnový aplikátor (který jsem opět nepoužila, protože jsem zvyklá na své štětce).
Pigmentace této paletky je celkem dobrá. Samozřejmě černý odstín je na tom s pigmentací velmi dobře, jak to bývá skoro u všech paletek. Ty světlejší už jsou na tom o něco hůře, ale i tak to není nejhorší. I u světlého odstínu po nanesení zjistíte, že pigmentace k zahození není. Pokud chcete dosáhnout výraznějších očí, tak je určitě dobré nanést bílou tužku a nebo barvičky navrstvit.
 Stíny jsou lehce prášivější, ale není to tak hrozné. S bází pod stíny drží výborně a barvy se neslévají do sebe. Intenzita i samotné stíny vydržely i mé slzení očí, což mě docela příjemně překvapilo.
S paletkou a se stíny se mi pracovalo dobře, používám ji často a jsem s ní celkem spokojená.
Inspiraci líčení s paletkou Collection- Little Mix Love
Znáte kosmetiku Collection, nebo o ni slyšíte poprvé? 
Pokud používáte od této značky nějaký produkt, budu ráda, když mi napíšete jaký a jak jste spokojeni?

...Zapojte se do právě probíhající soutěže Letní Giveaway na mém blogu...

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Tiene majú pekné farby, ale ja skôr uprednostňujem matné tiene :)

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka vypadá moc hezky a líbí se mi i její praktičnost, že se hodí na cesty :)

    Spotřebováno: Červen 2015

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, perfektní článek. Paletka vypadá nádherně a díky za odkaz pro mne na nové stránky, už vybírám co pořídím :).

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka se mi na první pohled moc líbí, cena je skvělá. Musím kouknout na ten e-shop. Líčení je povedené.
    http://lovelylady6.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já o ní slyším poprvé, ale musím říct, že takhle od pohledu se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takže za málo peněz hodně muziky, ne? :) Jinak jsem o této značce nikdy neslyšela, ale fajn, že už se docela dlouho drží na trhu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tak se to dá říct :) Mají super ceny i kvalitu produktů.

      Vymazat
  7. Slyším o téhle značce poprvé, ale paletka se mi moc líbí :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  8. Ta paletka mě moc zaujala a i ta cena je dobrá, pořídím si ji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jinak paletka stojí za vyzkoušení (jak kvalitou, tak i cenou)

      Vymazat
  9. Collection je skvělá značka, já miluji jejich jumbo tužka na oči.. :-) za 89 Kč, drží a nehnou se po celý den.. :-)

    Zvu tě na giveaway :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/giveaway-knizka-o-makeupu.html

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři