Řasenka GABY 100% volume lashes - Gabriella Salvete (recenze)

Krásný den, dnes bych se chtěla věnovat této řasence Gabriella Salvete - GABY 100% volume lashes.   Myslím si, že není od věci udělat n...

Krásný den,

dnes bych se chtěla věnovat této řasence Gabriella Salvete - GABY 100% volume lashes.  Myslím si, že není od věci udělat na tuhle růžovou krasavici i recenzi, protože přeci jen řasenky jsou dosti používané v každém věku a jen málo kdo se bez ní obejde. Řasenky dodávají celému líčení očí ten konečný finiš a krásně vyzdvihnou ten celkový look očí. Bohužel i přes hledání na oficiálních stránkách a na webu, jsem tuhle řasenku nenašla, takže ani popis řasenky neuvedu. Nicméně to nebrání tomu abych se s vámi nepodělila o mé pocity, plusy, nebo mínusy téhle Gaby řasenky.

Gaby -100% volume lashes
(objemová řasenka)

Na první pohled mě v drogerce zaujala, především pro svůj výrazný a i tak jemný, nepřeplácaný vzhled. Je to něco na co u Gabrielly Salvete nejsme moc zvyklé, ale podle mého se jim obal s celkovým provedením opravdu povedl.


Řasenka je černé pigmentace. Kartáček je docela ohebný a zdobí ho jemné umělohmotné štětinky, kterých je opravdu dost. Díky ohebnému kartáčku se řasenka na řasy pěkně nanáší a na kartáčku nezůstává přebytečná barva.
Řasenka řasy krásně natočí a i když se jedná spíše o objemovou řasenku, tak řasy i pěkně prodlouží. Gaby slibuje objem řas a myslím si, že ten také výborně splnila a řasy pěkně zahustila. 
Řasenka se mi ani po celodenním nošením z řas nedrolila a ani neztrácela na intenzitě černé barvy. 

(Fotka s Gaby řasenkou a bez řasenky)
S řasenkou jsem celkově spokojená, jak se samostatnou manipulací při nanášení pigmentu na řasy, tak i s výdrží a celkovým objemem, který vytvoří.

Cena této řasenky se pohybuje kolem 89Kč, myslím si, že co slíbila splnila a cena je příznivá.

Už jste řasenku v drogerii zahlédli?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Řasenka vypadá skvěle!:) V drogerii jsem ji ještě neviděla, ale možná že se po ní taky podívám.:)
    twoblogging-girls.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Je to už dýl co jsem o ní psala a přesto se ještě moc neprodává ... jakto, netuším :(

    http://imiiska.blogspot.cz/2015/05/recenze-gabriella-salvete-gaby.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji viděla jen u nás v drogerce, jinak jinde jsem ji neviděla a to po ní koukám všude, když někam jdu. Je to docela škoda je super :)

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle a dělá ti pěkné řasy:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná řasenka, ale v drogerce jsem na ni ještě nenarazila..

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-burgundy.html

    OdpovědětVymazat
  5. Babička si ji nedávno pořídila, tak to se jí budu muset nenápadně vkrást do kosmetiky a vyzkoušet ji, když je tak super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá skvěle, hlavně obal ♥ Ale nikde jsem ji neviděla.. Jinak bych si ji určitě koupila.

    Gold Tattoos

    OdpovědětVymazat
  7. V našich Dmkach nemajú absolútne nič, takže ani nedúfam, že by tam mohli mať nejakú inú zaujámavú značku. Ale riasy s ňou vyzerajú fakt pekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám z Tety, ale koukám že stále skoro nikde není, nějak nechápu proč...

      Vymazat
  8. O tejto riasenke som ešte nepočula.:)
    SajaFrey Pozývam ťa na svoj blog, na ktorom momentálne prebieha aj GIVEAWAY.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že vypadá sympaticky a moc se mi její efekt na tvých řasách líbí :)

    New in: June 2015

    OdpovědětVymazat
  10. Docela mě zaujala :-) za tu cenu na ní možná mrknu :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři