Mastná pleť - denní krémy - Mixa, Lumene a Ziaja (srovnání)

Krásný den, dnes jsem tu s článkem a srovnáním třech denních krémů pro mastnou pleť - Mixa, Lumene a Ziaja. Protože trpím mastnější pletí,...

Krásný den,

dnes jsem tu s článkem a srovnáním třech denních krémů pro mastnou pleť - Mixa, Lumene a Ziaja. Protože trpím mastnější pletí, neustále hledám a hledám lepší produkty pro mou pleť, aby se tvorba kožního mazu redukovala a zmírnil se i lesk během dne. Při nákupu na internetu jsem si vybrala tři denní krémy dva od známější značky Mixi a Ziaji a třetí od značky Lumene, kterou jsem dříve neznala a proto ji chtěla i vyzkoušet a jak jsem spokojená..?


Lumene - Arctic Aqua (24h Balancing Moisturizer)
Cana 289Kč - 50ml (krasa.cz)

Účinky:
Dokonalá hydratace pleti s efektem Shine Control!
-udržuje vaši pleť matnou a sametově jemnou po celý den,
-nemastné složení vyvažuje pleť a napomáhá redukovat nečistoty,
-napomáhá mírnit lesk (efekt Shine Control) a poskytuje hydrataci tam, kde ji vaše pleť nejvíce potřebuje.

Krém má příjemnou jemnou vůni. Konzistence krému není příliš hutná, na pokožce se pěkně roztírá a vstřebávání do pokožky je celkem rychlé. Po nanesení krému mám na pleti uleptaný a lesklý efekt, který po nanesení pudru, nebo makeupu není znatelný, ovšem kdo se nepudruje, nebo nenanáší makeup, tomu by to asi příliš nevyhovovalo. Krém je lehce hydratační,  Pleť se mi začne lesknout po použití krému po cca 3-4 hodinách.

Mixa- Lehký hydratační krém 6%
Cena 149Kč - 50ml

Účinky:
24h lehký vyvažující hydratační krém je koncentrovaná péče s účinnými složkami, která pomáhá udržovat pleť zdravou, hydratuje ji a zároveň redukuje lesk během dne. Je ideální pro smíšenou citlivou pleť se sklonem lesknout se.


Krém příjemně voní. Konzistence krému je hutnější než u předchozí Lumene, ale i tak je lehký. Krém se lehce roztírá a rychle se vstřebává do pokožky. Pleť lehce hydratuje, okamžitě ji zmatní a nevytvoří uleptaný efekt, takže se hodí i pro dny, kdy se nelíčíte, nebo vynecháváte pudr, či makeup. Po použití krému se mi pleť začne lesknout po cca 4-5 hodinách. Určitě se hodí i pro velmi mastící se pleť.

Ziaja - Denní krém normalizační MANUKA TREE
Cena 139Kč - 50ml

Účinky:
-účinně napravuje nedokonalosti pleti
-omezuje nadměrnou tvorbu kožního mazu
- snižuje mastnotu pleti a poskytuje zmatňující účinek
- snižuje počet černých teček a zabraňuje jejich tvorbě
- zvlhčuje a zmírňuje podráždění
- vyrovnává barevný tón pokožky


Krém opět příjemně a nevtíravě voní. Konzistence krému je hutnější jako u Mixi. Na pokožce se lehce roztírá a stačí ho nanést v malém množství. Rychle se vstřebává, nevytváří uleptaný efekt a pleť okamžitě zmatní. Po použití krému se mi pleť začne lesknout po cca 5 hodinách, což je velmi dobré. Krém je lehce hydratační, Všimla jsem si i malého vyrovnání tónu pokožky při použití krému.
Co se týče celkového srovnání...
Lumene se hodí především pod těžší makeup.
Mixa se hodí i pro ,,dny bez líčení,, lehce hydratuje a pleť krásně zmatní na dlouhou dobu.

Nejvíce jsem si oblíbila krém od Ziaji a to díky rychlému vstřebávání, zmatnění pleti, redukci lesku až na 5 hodin a vyrovnání tónu pleti. Cena je také nižší, což také považuji za plus. 

Jaké krémy pro mastnou pleť používáte vy? 

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Ten od Ziaji určite vyskúšam :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ziaju jsem si oblíbila už dřív, takže se po tomhle krému určitě podívám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ziaja je super, ale skôr by som sa priklonila k Mixe :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď zkoušela od ziaji krém s kozím mlékem, je super. A jinak bych vsadila na mixu.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s Mixou spokojena :) Ale krém od Ziaji mi sednul o trošku více.

      Vymazat
  5. U mňa vyhráva Mixa :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja momentálne používam obyčajnú niveu ale asi by som mala siahnuť po tej Ziaji kedže trpím mastnou pleťou taktiež TheBookLady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém od Mixi je taky parádní, takže kdyý na Ziaju nenazazíš, tak Mixa je na tom skoro stejně, kromě toho vyrovnání tónu pleti. Jinak je to totéž :)

      Vymazat
  7. Krem od Ziaji chci vyzkouset.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za tipy. Mastnou pleť mám , takže tu Mixu a Ziaju určitě vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mixu jsem teď nedávno začala použivat a jsem s ni spokojená. Je to vázne kvalitní značka, takže u me vyhrává :) Chica loca

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Gabi. Tak ja tiež som vo fáze skúšania . Momentálne mám nechtíkový krém od BC Bione. Je super hydratačný. Zatiaľ v pohode. Predtým som mala uhorkový od ZIAJA a tiež bol v pohode. Ale ten nechtíkový , je lepší . A tiež som si kúpila ten čo máš ty od ZIAJA . Ale ešte som ho neskúšala. A z tej rady Manuka je aj krém na noc.
    Super recenzia. ❤️❤️❤️
    Krásny deň ti želám .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za typ :) Až je vypotřebuji podívám se po tom od BC Bione :)

      Vymazat
  11. Mixu som už chcela vyskšať dlhšie :) a tento krémik je ako stvorený pre mňa pretože väčšinou nenosím make-up :) ďakujem za recenziu určite mi pomohlo k budúcemu nákupu ;D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři