Péče o nehty s Weledou (vyživující olej a olejová tužka)

Krásný den, dnes jsem pro vás přichystala článek a recenzi o dvou produktech na nehty a nehtovou kůžičku od Weledy . Musím říct, že péči o...

Krásný den,

dnes jsem pro vás přichystala článek a recenzi o dvou produktech na nehty a nehtovou kůžičku od Weledy. Musím říct, že péči o nehty jsem často zanedbávala, ale když mi k testování přišly tyto vychytávky, tak jsem se přemohla a časem si i zvykla na tuto rutinu. Nehty nemívám nějak dlouhé a kvalitní, už jen díky práci, která nehtům dává zabrat. Pamatuju si ale na časy, kdy mi nehty rychle rostly, byly kvalitní, nelámaly se a ani netřepily. Teď ale dost povídání a vrhneme se na recenzi.


Olejová tužka na změkčení nehtové kůžičky

- změkčuje přečnívající nehtovou kůžičku a usnadňuje její odstranění 
- čistě přírodní produkt s obsahem BIO oleje z granátového jablka a extraktem z měsíčku lékařského


Obal tužky je plastový a pěkně zpracovaný, kde na dolní straně nechybí ani náhradní hroty, což velmi oceňuji. Design na mě působí velmi příjemně díky barevné a nepřeplácené kombinaci. Nejdříve jsem měla trochu problém s hrotem, který byl na mě celkem tvrdý a i ostřejší, ale po pár aplikacích hrot trochu změknul a nebyl už ani tak ostrý, což při používání bylo příjemnější.


Tužku jsem používala většinou třikrát až čtyřikrát v týdnu a dá se použít i když zrovna máte nalakované nehty, což je super. Líbí se mi, že olej nehtovou kůžičku krásně vyživý, zvláční a i změkčí, takže kůžičku lehce zatlačíte i když jste tuto péči zanedbávaly. 


Vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku v tužce

- intenzivní péče a ochrana nehtů a nehtových kůžiček
- hlavními složkami oleje jsou včelí vosk, bambucké máslo, výtažek z květů heřmánku a olej z granátového jablka


Obal je opět pěkně zpracovaný a design totožný s předchozím produktem. Jeho aplikace je velmi pohodlná a rychlá, takže jsem se ho naučila používat každý den a převážně večer. Na spodní straně tužky je otáčecí kolečko, které vám vytlačuje olej do štětinkového aplikátoru a vy tak můžete olej okamžitě nanášet. Olej má konzistenci spíše máslíčka, díky přidanému vosku a bambuckého másla a proto vám nestéká po nehtech, ale zůstává tam, kam jste ho nanesly, což je naprosto perfektní. Nehtovou kůžičku tenhle pomocník krásně vyživý a zhydratuje ji. Navíc opět nehtovou kůžižku pěkně zvláční a změkčí. Líbí se mi, že dokáže krásně vyživit i opravdu hodně suchou kůži, kterou mám i já.


S produkty jsem velmi spokojená. Líbí se mi, že mají krásnou a příjemnou vůni. S tužkou krásně a snadno zatlačíte nehtovou kůžičku, kterou změkčí a olej nehty a kůžičku krásně hydratuje a vyživý. I když jsem v této péči o nehty byla celkem lajdák, tak olejíček používám pravidelně, díky rychlé a pohodlné aplikaci.

Produkty můžete zakoupit i na oficiálních stránkách - Weleda

A jak jste na tom vy s péčí o nehty? Jaké produkty používáte?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE
Děkuji zastoupení Weledy za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Produkty mám taky a jsou parádní! Krásně voní a tu tyčinku na kůžičku používám denně. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tú tyčinku na kožtičku mám a je skvelá (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle tuzky jsiu skvele, ja jinak peci o nehty taky dost zanedbavala :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám na nehty jen výživný olejíček z Oriflamu, ale tahle sada na nehty se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. No, já a moje péče o nehty to je bída :D Ale teď jdu na gelové nehty, tak se na ty šeredné nehty už nebudu muset dívat :D Zaujala mě ta olejová tužka, protože na nohách mám problém hlavně s kůžičkou :/

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  6. Používám jen vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku v tužce a jsem velice spokojená. Krásně upravené nehty na rukách jsou první vizitkou :) Dřív jsem používala na záděrky různé vazelíny, ale nic nepomáhalo, až tato tužka od Weledy :) je samozřejmě super i na využití při pedikúře.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři