Nivea - Repair & Targeted Care (péče o vlasy)

Krásný den, dnes bych vám chtěla představit vlasovou péči Repair & Targeted Care - Nivea. Jedná se o šampon a kondicionér, pro suché a...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla představit vlasovou péči Repair & Targeted Care - Nivea. Jedná se o šampon a kondicionér, pro suché a namáhané vlasy. Moje vlasy se mastí rychle u hlavy, ale díky barvení a častému používání vlasových stylerů jsou délky sušší a také jsou celkově namáhané a zatěžované. A jak jsem se spokojila s touto řadou se dozvíte v článku.

Nivea - Repair & Targeted Care - šampon
- pečuje o suché, namáhané vlasy všech typů
- tekutý keratin chrání vlasy před vnějším poškozením
- panthenol posiluje vlasy a zajišťuje jejich pružnost


Šampon je v plastovém obalu, který má příjemný design, který se samozřejmě nese v modré barvě a logem Nivea. Šampon po otevření krásně, jemně a svěže voní. Takovouhle vůni já můžu a celkem jsem si jí oblíbila. Šampon má gelovo krémovou konzistenci a při mytí vlasů dobře pění. Vlasy dobře umyje a celkem dobře i odstraní použité vlasové přípravky, jako lak na vlasy, či gel. Po umytí jsou vlasy krásně lesklé, jemné na dotek a vypadají i lépe vyživené a hydratované. 


Nivea - Repair & Targeted Care - kondicionér
- pečuje o vlasy a odstraňuje poškození, kde je potřeba
-posiluje vlasy zevnitř
- chrání vlasy před poškozením a usnadňuje rozčesávání 


Kondicionér má opět stejné balení a design, jen uzávěr je na spodní straně, což je většinou běžné. Vůně je zase příjemná, jemná a nevtíravá. Konzistence je gelovo krémová, ale o něco hutnější než u šamponu. Už při mytí vlasů a aplikaci kondicionéru je cítit, že vlasy zjemňuje. Po smytí produktu a vysušení vlasů ručníkem, jdou vlasy dobře rozčesat, což je jeden z aspektů, který od kondicionéru očekávám. Po úplném vysušení jsou vlasy krásně lesklé, krásně hebké a vypadají lépe vyživené.


S touto řadou jsem velmi spokojená. Šampon vlasy dobře umyje a zanechá je krásně lesklé, hebké a vyživené. Kondicionér svůj účel splnil a vlasy jdou dobře rozčesat. Navíc vlasy a především konečky vypadají opět zdravěji.


Vyzkoušeli jste z této řady některý produkt? 

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE
Děkuji zastoupení Nivea za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Mě Nivea na vlasy vůbec nevyhovuje, ale jinak mám tuto značku moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, každopádně každému sedí něco jiného a záleží na vlasech. Od Nivei mi něco sedí a něco ne, tak jako u všeho :)

      Vymazat
  2. S vlasovou peci od Nivei moc zkusenosti nemam,aktualne shanim neco na mastne vlasy a svedici pokozku hlavy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mastné vlasy jsou pech :/ já když používám určenou vlasovou kosmetiku na mastné vlasy, tak mi sedne jen chvilku a nebo mi vlasy začne extra vysušovat a to i pokožku :/

      Vymazat
  3. S vlasovou peci od Nivei moc zkusenosti nemam,aktualne shanim neco na mastne vlasy a svedici pokozku hlavy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně výrobky od Nivei na vlasy moc nevyhovují, vždycky je mám pak hrozně rychle mastné :/

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky to mám tak. Některá řada mi sedne a jiná zase ne, ale to mám skoro u všech vlasových produktů. Každopádně tahle mi sedla.

      Vymazat
  5. Nivea ma celkem dobre sampony.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Já si oblíbila tuhle řadu :) Dřív jsem Niveu používala občas a byla dobrá. Pak jsem sáhla asi po blbé řadě, která vlasům moc nesedla a na chvíli od ní opustila. Ale teď jsem opět spokojená :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři