Soaphoria květinová voda - Damašská růže

Krásný den, není to tak dlouho, co mě Soaphoria oslovila, jestli bych nechtěla otestovat některé jejich produkty. Já jsem moc nepřemýšlela...

Krásný den,

není to tak dlouho, co mě Soaphoria oslovila, jestli bych nechtěla otestovat některé jejich produkty. Já jsem moc nepřemýšlela, protože na tuto značku už jsem se nějakou dobu chystala a tak jsem si k testování vybrala tři výrobky. Dnes bych vám chtěla něco říct o květinové vodě, kterou už jsem celou vypotřebovala a hodlám si pořídit další a jedno balení to určitě nebude...

Přírodní a organická kosmetika, která má v základu přírodní oleje, které jsou zpravidla lisované za studena a jen některé se získávají extrakcí. Výrobky neobsahují ropné deriváty, syntetické emulgátory, barviva, konzervanty ani umělé parfémy. 
Hodnoty: ruční výroba, 100% rostlinné složky, eko balení, ochrana zvířat


- vhodná pro všechny typy pleti i pro jemnou a citlivou
- vhodná pro zralou pleť s vráskami 
- díky stahujícím účinkům je vhodná i pro mastnou pleť
- neobsahuje alkohol



Už na první pohled mě zaujala skleněná lahvička, která je v krásném retro stylu a je to příjemná změna. I když lahvička není tak praktická a lehká, jako plastové obaly s aplikátory, tak mi to vůbec nevadí, protože krásně ozdobí poličku v koupelně a po vypotřebování vody ji můžete použít třeba jako dekoraci v kuchyni, na což já se chystám. 


Po otevření zátky je cítit nádherná vůně, která určitě každého okouzlí. Já si jí naprosto zamilovala, protože takovou vůni jsem ještě nikdy necítila. Je krásně svěží a jemná. není to ta chemická vtíravá a štiplavá vůně, kterou cítíme skoro z každého výrobku.

 

Voda se dá použít několika způsoby - jako obklad při podrážděné pokožce, nastříkat do vlasů proto, aby byly vlasy voňavé a nebo nastříkat na očištěnou pleť a krk.


Já vodu používala tak, že jsem ji nanesla na tamponek a pleť jsem s ní dočistila. Na pleti byla voda velmi příjemná a nelepila, což je pro mě velké plus. Voda po vsáknutí pleť okamžitě zklidnila, rozzářila a perfektně ji osvěžila. Má lehce stahující účinek, ale ne takový, že by jste měli pocit,  že se vám pleť stahuje o několik čísel, to ne, Jen pleť po použití působila více vypnutějším dojmem. Čeho jsem si ale všimla při používání je to, že se mi lépe hojili pupínky. Já na akné moc netrpím, ale v některých místech mi občas nějaký ten pupínek vyskočí. Při používání se ale pupínky rychle zahojily a žádné nové mi nevyskočily. Když jsem vodu dopotřebovala, tak mi opět na některých místech vyskočily a to jsem žádnou svou pečující rutinu neměnila a stále používám stejné produkty jako před. Takže jsem byla celkem překvapena, protože voda na mou pleť zapůsobila neuvěřitelně rychle a to jsem vůbec nečekala. Taky musím říct, že má mastnější pleť se mastila o něco méně, ale rozšířené póry se nezatáhly.


Voda obsahuje 50ml, což není příliš a pokud ji budete používat pravidelně 2x denně, ráno a večer, tak opravdu mizí rychlostí blesku. Proto jsem jí ani nezkoušela nastříkat na vlasy, nebo použít jako obklad. 


Do této květinové vody jsem se zamilovala už při prvním přičichnutí. Ta vůně je opravdu, ale opravdu tak nádherná, že to nejde ani popsat. Její účinky jsou také parádní, protože pleť je po použití vody krásně osvěžená, rozzářená a zklidněná. Navíc mi pravidelné používání pomohlo v hojení pupínků, což jsem vůbec nečekala a ani neočekávala. Škoda jen toho, že voda nevydrží ani měsíc. Určitě bych ocenila větší balení, protože k této vodě se budu velmi ráda a pořád vracet.


Produkty můžete zakoupit na stránkách Soaphoria.

Používáte květinové vody, nebo jste již vyzkoušeli některý produkt od Soaphoria?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM  
Děkuji zastoupení Soaphoria za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Mně se tyhle jejich lahvičky strašně líbí. :-) Snad jednou vyzkouším i tyto jejich vody, láká mě třeba okurková. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to nádherně, opravdu krásný design to má :)

    OdpovědětVymazat
  3. Soaphorii taky používám a moc se mi jejich obaly líbí. Jen někdy mi to taky přijde nepraktické a flaštičky často schovávám aby je někdo neshodil a nerozbily se. Použít je potom jako dekoraci mě nenapadlo, ale je to skvělý nápad. Tuto květinovou vodu jsem ještě neměla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo větší balení to by určitě chtělo, moje okurková voda mi také hodně chybí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Květinove vody rada používám. Tady u te mi trochu chybí rozprašovač

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé balení! Zatím doma žádnou květinovou vodu nemám, ale chystám se si nějakou pořídit.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
  7. Mam, zrovna dneska jsem napsala recenzi i ja😝😝😝

    Andreablog Tu

    OdpovědětVymazat
  8. Soaphoria mě láká čím dál tím víc, ty jejich rozkošné obaly, vůně a tedy i účinky, co tady tak čtu :) To je super, že ti pomohla v hojení pupínků! Já používám pivoňkovou zkrášlující vodu od L'Occitane, ale přiznávám se, že nijak pravidelně. Asi ji zkusím zařadit do rutiny a uvidíme, co to s mou pletí udělá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle vypada zcela dobre.:-):-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři