Bourjois - Laky na nehty La Laque Gel a Le Top Coat Gel

Krásný den, dnes jsem pro vás přichystala recenzi laků na nehty, které jsem vyhrála v soutěži na Instagramu od kosmetické značky Bourjois....

Krásný den,

dnes jsem pro vás přichystala recenzi laků na nehty, které jsem vyhrála v soutěži na Instagramu od kosmetické značky Bourjois. Nehty si lakuji poměrně často, ale většinou se s nimi nikde nechlubím, protože od té doby co pracuji, tak mé nehty dostávají pořádně zabrat a tak nedí divu, že se mi často lámou a lak je skoro hned oprýskaný a popraskaný. Jsem vždycky nadšená, když objevím nějaké laky, které mi na nehtech vydrží v pořádku aspoň tři dny.


Jak jsem už psala, tak jsem laky vyhrála na Instagramu Bourjois. Když mi balíček přivezl kurýr, tak mě ihned ohromila krásná taštička, ve které produkty přišly. Takhle kdyby všecko bylo zabalené, tak už by to byla radost jen na pohled. 


Laky mi přišly dva a to jeden normální v mém požadovaném odstínu a druhý vrchní lak, tedy Top Coat. Musím říct hned na začátek, že jsem raději když kolekce laků obsahuje i vrchní lak, protože ten používám vždy, když si nehty nalakuji. Já ještě používám i spodní bezbarvý lak, protože moje nehty jsou extrémně namáhané a tak se i rychle lámou a jsou celkem hodně slabé.


Než se vrhnu přímo k samotným lakům, tak chci pochválit design i obaly celé této kolekce. Lahvičky mají nápaditý a neokoukaný trojúhelníkový tvar, což zaujme na první pohled. Celý design se nese v jednoduchosti a působí velmi pěkně. Mně se tento styl velmi líbí.



La Laque Gel 

Tady jsem si vybrala odstín Beach Violet, který má nádhernou barvu. I když se na pohled zdá, že je sytě růžový, tak na nehtech působí spíše tmavě růžovo-červeně. Lak má celkem dobrou texturu a tak se i na nehty dobře nanáší. Není příliš hutný, ale ani příliš tekutý, je to taková střední cesta mezi tím. Štěteček je celkem úzký, takže nehty musíte přetřít vícekrát než se širším štětečkem. Už při první vrstvě velmi pěkně kryje, já jsem ale zvyklá nanášet vždy vrstvy dvě. Co se týče schnutí, tak s tím mívám u spousty laků problém, protože nevydržím v klidu a po chvilce mám buď na nehtu obtisk, nebo kousek strhnuté barvy. U tohoto laku se schnutím ale problém nemám, protože schne celkem rychle.



Le Top Coat Gel

Vrchní laky jsou mou nedílnou součástí a používám je vždy po nalakování barevného laku. Tento vrchní lak má průsvitnou barvu a lehce hutnější a táhlejší konzistenci. Nicméně se na nehty nanáší dobře. Štěteček je opět užší, takže nehet musíte přetřít vícekrát, ale na druhou stranu to není nic hrozného. Vrchní lak dokáže i lehce vyrovnat nerovnoměrnost předchozího barevného laku. Co se týče schnutí, tak i tento schne pěkně a celkem rychle. No a výdrž je bezvadná, tedy pro moje nehty určitě. S vrchním lakem mi lak bez poškození vydrží v pohodě tři dny, po čtvrtém dnu se mi už jen lehounce ošoupávají hrany nehtu. Samozřejmě tu hodně záleží na tom, co děláte. Pokud zrovna máte volný čas a nějak ruce a nehty nenamáháte, tak vám vydrží mnohem déle.



S barevným lakem a vrchním lakem


Takže konec konců já jsem s laky spokojená. Nevím teda, jak barevný lak vydrží bez vrchního, ale s top coatem drží dost dobře a ještě je barva nádherně lesklá. Jediné co je teda o nervy, je odlakování, protože barva drží opravdu pekelně a tak nad odstraňováním laku strávíte nějakou chvíli.

Využíváte při lakování podkladové a vrchní laky, nebo si vystačíte jen s lakem barevným?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Pri lakovaní používam lak farebný ale aj vrchný lak pretože farebný lak na mojich nechtoch dlho nevydrží keďže sa skora stále niekde hrabem a tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsme na tom stejně s tím hrabáním :D Takže když mi na nehtech vydrží lak čtyři dny, tak jsem nejspokojenější člověk :D

      Vymazat
  2. Tak tohle je nádherný odstín i svým balením zaujme :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne farby, a ani dizajn nie je na zahodenie. Asi sa po nich poobzerám :)
    Life-by-romi

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná recenze! Laky vypadají moc pěkně.... Od této značky jsem zatím vyzkoušela pouze kosmetiku, a tak jsem v tomto směru téměř "nevzdělaná" :D

    Abych ti ale odpověděla na tvou otázku... Když si najdu dostatek času na použití spodní i vrchní vrstvy, ráda si s tím vždy vyhraji, protože je pravda, že po nich lak vydrží "neošoupaný" o něco déle. Né vždy se tak ale stane, a proto většinou ve spěchu nanáším jenom lak samotný :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si z kosmetiky oblíbila jejich nový korektor, ten je fakt super :) Mně se ta výdrž se spodním a vrchním prodlouží vždy. Teda záleží i na značce, některé jsou lepší a některé zase horší.

      Vymazat
  5. Od Bourjois jsem ještě nic nezkoušela, nicméně vím, že je DM, tak to asi budu muset prubnout. Mě hrozně zaujaly ty laky tvarem svojí lahvičky. A když píšeš, že i celkem rychle schne, tak pro ně zítra šupajdím, protože najít lak, který rychle zaschne a ještě po hodině si ho někde neotřu je fakt umění :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No konečně je značka v DM to zas bude něco až tam půjdu :D Jo s tím souhlasím, některé laky jsou fakt za trest. Ale tenhle je zrovna dobrej :)

      Vymazat
  6. Laky mají moc hezky design. Pouzivam jen barevný lak.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři